Nou die “Derksen” moet je niet al te serieus nemen, waarschijnlijk vroeger iets te veel ballen gekopt. Net als bij boksers tast dat je “little grey cells” aan.
Maar toegegeven er zijn mensen die met hem weglopen. Maar gezond verstand….?
Leuk voorbeeld van ASML, maar die hebben wel klanten die bereid zijn om heel veel te betalen omdat de machines van ASML keer op keer een enorme slag in efficiëntie mogelijk maken. Die klanten verdienen dat dus ruimschoots terug. En dat is de enige reden dat die klanten betalen. ASML zit in een business met een hele simpele roadmap en duidelijke terugverdientijd per vergroting van productie capaciteit: Moors law. Dat is een schalingswet die uniek is voor semicon en niet op laadpalen of batterijen is toe te passen.
De oplossing is er. 60 km per uur max rijden op de rijksweg. Logisch want de grote steden gaan naar 30 in de stad. En meer subsidie. Dat er niet voldoende elektrische autos zijn is geen enkel probleem. Een eigen oprijlaan met laadpaal verplichten als je een auto wilt hebben is een goede methode om het aantal autos en ook de files te verminderen.
Het is wel voor een “bepaald” publiek, ik kan het niet afkijken, wat een onzin programma.
Dit is TV-Show vooraf bedacht en op de seconde nauwkeurig opgevoerd.
Ik kan wel raden wie er van CG graag naar kijken.
‘Ik kan wel raden wie er van CG graag naar kijken’.
Oh ja meid? Nou, vertel eens als je het zo goed weet.
.
‘M.a.w. dit publiek rijdt nooit elektrisch, dus dit kunnen ze gewoon uitzenden en dan nét doen alsof ze tegen agenda 2030 zijn’.
Dus je kijkt wel, want anders zou je deze ‘conclusie, die niets anders is dan geborneerd wishful thinking, niet kunnen trekken.
Je begint net als Bas steeds meer in je eigen zgn. ‘slimme’ conclusies te trappen.
Electrische auto’s de meest vervuilende auto’s ooit. Door gewicht meer slijtage van wegen, banden, accu’s en onderdelen. Vervuilende en kankerverwekkende grondstoffen die door kinderen gedolven moeten worden met als gevolg vroegtijdig ziekte en overlijden voor kinderen. Vervuilende oorlogen om in de toekomst nog aan de benodigde grondstoffen voor de accu’s te komen
24
4
Rinus van Wallenburg
16 mei 2024 om 12:18- Antwoorden
In China is het overheidsbeleid gericht op stekkerauto’s in de steden. De stekkerauto is HET RECEPT tegen de enorme luchtvervuiling in de grote Chinese steden.
Ben Verburg technologie-neurd, gaat uit van huidige EU besluiten voor volledige toekomstige elektrificatie van de mobiliteit in EU. Dat is fysisch en praktisch niet realistisch / onmogelijk de komende 50 jaar of nog verder.
De op volledig hernieuwbare energie gebaseerde EU energie / klimaat fixie is niet meer houdbaar. Fossiele brandstoffen zullen zeer nodig blijven tot mogelijk in de volgende eeuw.
Producenten van mobiliteit systemrn zullen wel technisch verder ontwikkelen in brandstof efficiëntie.nasr EV’ zijn ook wereldwijd geen ultieme oplossing.
Echter EV’s blijken niet het ideologisch gewenste klimaatverandering beheersende systeem te kunnen worden omdat zware transportsystemen met EV’s geen mogelijke oplossing.bieden.
TERZIJDE:
Overigens is het beschimpenvan de nieuwe coalitie met de titel extreem-rechts door gefrustreerde politici eerder begonnen dan verwacht vandaag al.begonnen.
Verlies nemen blijft moeilijk / een zwakheid voor ‘extreem’ links.die de nazi’s stempel hopen.te kunnen.drukken op de gekozen.grootste partij van Nederland.
@Scheffer: Bijval! Verder, wat zijn dat toch: nazi’s? NSDAP: (N)-Socialistische Duitse Arbeiderspartij. Hoe (extreem) rechts klinkt dit nu eigenlijk? Het voornaamste probleem dat ‘wij’ ermee hebben, is die vermaledijde N. Toch? Die N van ‘Nationale’. Want van links tot extreem links is men nou juist internationaal gericht. Heet hun clublied ook niet zo: “De Internationale”? Immers moet de hele wereld gered. De planeet zelfs. Die is ondertussen belangrijker dan de arbeider. Ons grote historische probleem met die NSDAP, en niet te vergeten: haar leider, was niet zozeer de (verderfelijke) nationale, maar nu juist alle internationale aspiraties en bemoeienis. Daarom, aan de gretige nazi-stempelaars: “Wat je zegt dat ben je zelluf…”
Nou die “Derksen” moet je niet al te serieus nemen, waarschijnlijk vroeger iets te veel ballen gekopt. Net als bij boksers tast dat je “little grey cells” aan.
Maar toegegeven er zijn mensen die met hem weglopen. Maar gezond verstand….?
Off topic maar: https://www.geenstijl.nl/5176231/EMOTIONEEL-de-meest-verdrietige-reacties-op-naderend-regeerakkoord
Vroegere las ik de boeken van Govert Schilling met heel veel plezier, maar ze gaan de kachel in. Geconfronteerd Govert.
Er is geen enkele economische reden om electronisch te gaan rijden. Mbv subsidies, hetgeen concurrentievervalsing is, rijden ze er toch.
Een praktische reden kan ik ook niet bedenken, die is er dus ook niet.
Ze zijn onnodig zwaar, onhandig te “tanken” en een veel te lage actieradius.
Ben is de enige die het snapt.
Leuk voorbeeld van ASML, maar die hebben wel klanten die bereid zijn om heel veel te betalen omdat de machines van ASML keer op keer een enorme slag in efficiëntie mogelijk maken. Die klanten verdienen dat dus ruimschoots terug. En dat is de enige reden dat die klanten betalen. ASML zit in een business met een hele simpele roadmap en duidelijke terugverdientijd per vergroting van productie capaciteit: Moors law. Dat is een schalingswet die uniek is voor semicon en niet op laadpalen of batterijen is toe te passen.
De oplossing is er. 60 km per uur max rijden op de rijksweg. Logisch want de grote steden gaan naar 30 in de stad. En meer subsidie. Dat er niet voldoende elektrische autos zijn is geen enkel probleem. Een eigen oprijlaan met laadpaal verplichten als je een auto wilt hebben is een goede methode om het aantal autos en ook de files te verminderen.
Toch wel even een hele goede…
https://twitter.com/i/status/1789970930506097119
De ongemakkelijke waarheid, het grootste gevaar voor de globalisten.
Het is wel voor een “bepaald” publiek, ik kan het niet afkijken, wat een onzin programma.
Dit is TV-Show vooraf bedacht en op de seconde nauwkeurig opgevoerd.
Ik kan wel raden wie er van CG graag naar kijken.
M.a.w. dit publiek rijdt nooit elektrisch, dus dit kunnen ze gewoon uitzenden en dan nét doen alsof ze tegen agenda 2030 zijn.
‘Ik kan wel raden wie er van CG graag naar kijken’.
Oh ja meid? Nou, vertel eens als je het zo goed weet.
.
‘M.a.w. dit publiek rijdt nooit elektrisch, dus dit kunnen ze gewoon uitzenden en dan nét doen alsof ze tegen agenda 2030 zijn’.
Dus je kijkt wel, want anders zou je deze ‘conclusie, die niets anders is dan geborneerd wishful thinking, niet kunnen trekken.
Je begint net als Bas steeds meer in je eigen zgn. ‘slimme’ conclusies te trappen.
Zielepoot.
Electrische auto’s de meest vervuilende auto’s ooit. Door gewicht meer slijtage van wegen, banden, accu’s en onderdelen. Vervuilende en kankerverwekkende grondstoffen die door kinderen gedolven moeten worden met als gevolg vroegtijdig ziekte en overlijden voor kinderen. Vervuilende oorlogen om in de toekomst nog aan de benodigde grondstoffen voor de accu’s te komen
In China is het overheidsbeleid gericht op stekkerauto’s in de steden. De stekkerauto is HET RECEPT tegen de enorme luchtvervuiling in de grote Chinese steden.
Ben Verburg technologie-neurd, gaat uit van huidige EU besluiten voor volledige toekomstige elektrificatie van de mobiliteit in EU. Dat is fysisch en praktisch niet realistisch / onmogelijk de komende 50 jaar of nog verder.
De op volledig hernieuwbare energie gebaseerde EU energie / klimaat fixie is niet meer houdbaar. Fossiele brandstoffen zullen zeer nodig blijven tot mogelijk in de volgende eeuw.
Producenten van mobiliteit systemrn zullen wel technisch verder ontwikkelen in brandstof efficiëntie.nasr EV’ zijn ook wereldwijd geen ultieme oplossing.
Echter EV’s blijken niet het ideologisch gewenste klimaatverandering beheersende systeem te kunnen worden omdat zware transportsystemen met EV’s geen mogelijke oplossing.bieden.
TERZIJDE:
Overigens is het beschimpenvan de nieuwe coalitie met de titel extreem-rechts door gefrustreerde politici eerder begonnen dan verwacht vandaag al.begonnen.
Verlies nemen blijft moeilijk / een zwakheid voor ‘extreem’ links.die de nazi’s stempel hopen.te kunnen.drukken op de gekozen.grootste partij van Nederland.
@Scheffer: Bijval! Verder, wat zijn dat toch: nazi’s? NSDAP: (N)-Socialistische Duitse Arbeiderspartij. Hoe (extreem) rechts klinkt dit nu eigenlijk? Het voornaamste probleem dat ‘wij’ ermee hebben, is die vermaledijde N. Toch? Die N van ‘Nationale’. Want van links tot extreem links is men nou juist internationaal gericht. Heet hun clublied ook niet zo: “De Internationale”? Immers moet de hele wereld gered. De planeet zelfs. Die is ondertussen belangrijker dan de arbeider. Ons grote historische probleem met die NSDAP, en niet te vergeten: haar leider, was niet zozeer de (verderfelijke) nationale, maar nu juist alle internationale aspiraties en bemoeienis. Daarom, aan de gretige nazi-stempelaars: “Wat je zegt dat ben je zelluf…”